Ikan Keli Organik

Mwnawarkan perkhidmatan pemghantaran ikan keli hidup kepada para pelanggan mengikut permintaan. Pertama anda perlu letakkan pasir sungai ke dalam kolam sebanyak kurang lebih 3 cm ke 6 cm ketinggiannyaKemudian masukkan kompos organik di atas pasir sungai dalam anggaran pengiraan kurang lebih 500 ekor anak ikan keli 1kg komposSelepas itu masukkan air ke dalam kolam takungan sehingga kurang lebih 2 kaki ketinggianSelesai memasukkan air letakkan pula pokok keladi bunting atau pokok teratai bunga di permukaan air menutupi ruang kolam ikan keli.


Ikan Keli Salai Food Favorite Recipes Meat

PROSES PEMBENIHAN IKAN KELI ALATAN YANG DIGUNAKAN 1.

Ikan keli organik. Ikan keli organik changloon. 2160 likes 3 talking about this. Besen plastik - bersih kering tidak boleh digunakan besen kaca dan aluminium 2.

Baja yang dimasukkan ke dalam air digunakan untuk menyuburkan pokok keladi. Ikan keli organik jitra Meltingcatch. Bermula dengan benih ikan sebanyak 250 ekor dengan saiz lebih kurang 2-3 inci bagi setiap ekor.

Tempuh matang 4 bulan Saiz benih ikan keli yang terbaik dan toleran dengan persekitaran adalah antara 2. Ikan keli organik jitra Report. View the profiles of people named Ikan Keli Organik.

2150 likes 1 talking about this. Kami menasihatkan kepada penternak-penternak bumiputera yang mempunyai kurang dari 50 kolam agar meneroka sendiri pasaran ke kedai-kedai makanan orang kita yang memang inginkan ikan-ikan keli kita kerana lebih sedap dari ikan keli dari pasar. Facebook gives people the.

Ternakan Ikan keli Organik Dalam Kolam Kanvas menggunakan aplikasi bioteknologi dan ict. Ikan keli diternak di dalam tangki air secara organik. Ikan keli yang diternak secara organik tidak perlu diberi makanan lain sehingga tempuh matang.

Mwnawarkan perkhidmatan pemghantaran ikan keli hidup kepada para pelanggan mengikut permintaan. Ikan keli organik changloon. Ikan-ikan ikan diberi plankton yang hidup pada akar-akar pokok keladi bunting.

Khasiat Ikan Keli Kajian yang dilakukan oleh Institut Ikan Keli Amerika Syarikat mendapati bahawa ikan keli merupakan sumber protein yang baik kaya asid lemak asid omega-3 rendah kolestrol dan. Ikan keli organik changloon. Picagari panjang maksimum 10cm 3.

Spesis utama ikan keli organik yang dibenihkan di ladang kami adalah kacukan dari ikan keli bunga Clarias macrocephalus ikan keli kayu Clarias batracus dan ikan keli afrika. Walaupun kami belum boleh mengiktiraf semua produk ikan keli kita adalah KELI ORGANIK tetapi memadailah kita mempunyai jalan keluar kepada masalah utama ini. Definasi yang lebih tepat adalah sebuah rancangan dan usaha mengusahakan ladang secara pengeluaran yang bersistematik pengeluaran yang berjangka contohnya seperti x kg setiap hari sehingga mampu mengeluarkan sekurang-kurangnya 1000 kg ikan keli organik setiap hari.

Join Facebook to connect with Ikan Keli Organik and others you may know. Induk keli africa tidak dominan hanya digunakan sebagai penjantan tidak aktif yang hanya digunakan bila didapati benih-benih yang dihasilkan tidak begitu kuat dan lincah. Mwnawarkan perkhidmatan pemghantaran ikan keli hidup kepada para pelanggan mengikut permintaan.


Ikan Keli Organik Photos Facebook


Ikan Keli Catfish Wong Cafe


LihatTutupKomentar